w

Kampania Balenciaga z udziałem Kim Kardashian

Balenciaga przedstawia nowy etap wielowątkowej kampanii z udziałem Kim Kardashian

To będzie wiosna w stylu spandexu, gumy i pantalegginsów.

Na Instagramie Balenciagi nie ma już białych zdjęć. Marka rozpoczęła nowy etap swojej wielopoziomowej kampanii: serię filmów i zdjęć, które będą publikowane w mediach społecznościowych, z udziałem znanych talentów i najnowszych projektów dyrektora kreatywnego Demny.

Każdego dnia kampanii ukazywać się będzie klip, portret lub okazjonalne ujęcie martwej natury przedstawiające przyjaciół marki z wybranymi nowymi produktami – wszystkie sfotografowane przez Stef Mitchell (urodzoną w Australii i mieszkającą na Brooklynie artystkę, która wcześniej fotografowała muzy Balenciagi i której prace pojawiały się w takich publikacjach jak i-D, British Vogue, Mastermind, Replica, T Magazine i M le Monde).

Marka opublikowała zdjęcie ambasadorki marki Kim Kardashian w czerwonej bluzie , spandexowych spodniach w kolorze różu gumy balonowej i torbie na ramię Le Cagole XS z jasnoróżowej skóry jagnięcej Arena ze srebrnymi okuciami.

W kolekcji Balenciaga znalazły się ubrania, które można nosić na co dzień, o charakterystycznej, zmysłowej sylwetce, w kolorze północnej czerni oraz jaskrawych różów i czerwieni – odcieniach, które są obecnie modne w modzie tej gorącej marki. Znajdziemy tu również ironicznie swobodne bluzy i nawiązania do mody Y2K -najbardziej zauważalne w nisko wyciętych dżinsach, grubych elementach i torbie Le Cagole.

Fotografie są proste, ale bardzo dobrze wykonane, a ubrania i znane modelki zajmują centralne miejsce – nie rozpraszają uwagi, nie próbują oszukać widza. Balenciaga chce, abyś już po pierwszym przejrzeniu strony zapoznał się z jej treścią.

I ma to sens. Podobnie jak Demna – który niedawno zainscenizował burzę śnieżną podczas swojego pokazu mody w Paryżu, aby nie tylko pokazać, jak szerokie są jego granice twórcze, ale także aby okazać wsparcie dla uchodźców z Ukrainy – Kardashian potrzebuje światła reflektorów. Może właśnie dlatego jest ulubienicą Balenciagi i dlatego Demna również wybrał Mitchell, znaną z fotografii bardzo pewnych siebie, niezależnych młodych ludzi, aby uchwyciła ubrania w swoim obiektywie.

Balenciaga rozpoczęła multimedialną fazę kampanii 7 kwietnia ,kiedy to opublikowała zdjęcie BFRND (kompozytora stojącego za każdym pokazem Balenciagi od jesieni 2017 r.) w czarnej bluzie z kapturem i spodniach dresowych, srebrnym mankiecie na ucho i futurystycznym Space Shoe marki wykonanym z matowej czarnej gumy -prawdziwy znak naszych czasów.

Źródło: Harper’s Bazaar

Zdjęcie: Harper’s Bazaar/Balenciaga

Ten wpis został stworzony w naszym świetnym, łatwym do używania formularzu przesyłania wpisów. Stwórz swój wpis!

Zgłoś nadużycie

Co myślisz?

Dodaj komentarz

NFZ jest jak fartuch szpitalny …

Biden: ponowne rozmieszczenie wojsk amerykańskich w Somalii