w

amuel Ross prezentuje swój pierwszy zegarek dla firmy Hublot

Samuel Ross prezentuje swój pierwszy zegarek dla HublotFASHION

Brytyjski projektant mody Samuel Ross, który jest ambasadorem Hublot od 2020 r., po zdobyciu pierwszej nagrody Hublot Design Prize w 2019 r., zaprezentował swój pierwszy zegarek na rękę współpracujący z marką, zmieniając wizerunek kultowego czasomierza Big Bang na 40. rocznicę jego powstania.

Limitowana edycja zegarka Big Bang Tourbillon Samuel Ross wykorzystuje charakterystyczne dla Rossa użycie kolorów. Kolor pomarańczowy, symbolizujący energię i optymizm, zastosowano na gładkim, gumowym pasku, akcentach na koronce i mostku tourbillonu oraz bocznych zderzakach chroniących obudowę, które kontrastują z szarością satynowanej obudowy i ramki.

W zegarku widać również zamiłowanie Rossa do ostrej geometrii i miejskiego wzornictwa, z architektoniczną strukturą plastra miodu z tytanową siatką o strukturze plastra miodu zastosowaną na szafirowej tarczy, kopercie, deklu i pasku.

Komentując współpracę z Rossem, Ricardo Guadalupe, dyrektor naczelny Hublot, powiedział w oświadczeniu: “Najmłodszy artysta, z którym kiedykolwiek pracowaliśmy, Samuel Ross ma wyjątkowe i inteligentne podejście 360 stopni, obejmujące zegarek, opakowanie, komunikację i tożsamość wizualną. To, co jest tak wyjątkowe w tej współpracy, to bezpośrednia interakcja pomiędzy projektem a przedmiotem, ideą i formą. Samuel zmusił nasz zespół do pracy z nowymi, innowacyjnymi materiałami i kształtami. To naprawdę dynamiczne i satysfakcjonujące partnerstwo”.

Ross dodał: Hublot uosabia szybkość, precyzję i eksplorację. Połączenie niezrównanego kunsztu i doświadczenia szwajcarskiego zegarmistrzostwa z duchem ostrego, innowacyjnego myślenia i rozwiązań projektowych, skrystalizowało kadencję między Ricardo i mną.

“Naszym celem jest stworzenie zegarka, który wykorzystuje mocne strony współczesnej inżynierii, projektowania przestrzennego i cyfrowego. Odzwierciedla się to w skupieniu uwagi na drobnych szczegółach, z uderzającymi, śmiałymi i niepokornymi rezultatami. Widzimy przyszłość luksusu jako doświadczenia lateralnego, oferującego wielopokoleniowy punkt dostępu, który umożliwia luksusowi zaangażowanie globalnej publiczności.”

Big Bang Tourbillon Samuel Ross jest limitowany do zaledwie 50 sztuk i kosztuje 96 000 funtów / 116 000 dolarów / 115 000 euro.

Źródło: www.fashionunited.com

Zdjęcie: HUBLOT

Ten wpis został stworzony w naszym świetnym, łatwym do używania formularzu przesyłania wpisów. Stwórz swój wpis!

Zgłoś nadużycie

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Czy wymiana oleju zależy od jego typu?

Johnny Depp wygrał…