w

Hot-dog z Żabki serwowany przez robota

Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci, wzbogacił się o robota Robbie. Będzie on serwował klientom hot-dogi. Pierwszy taki robot funkcjonuje od niedawna w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Urządzenie powstało we współpracy Żabki i VeloxAlpha SA.

Żabka Nano rozpoczęła swoją działalność w czerwcu 2021 r. Uruchomienie pierwszego sklepu w Poznaniu dało początek największej obecnie sieci sklepów autonomicznych w Europie. Do tej pory otwarte zostały łącznie 44 placówki Żabka Nano. Są zlokalizowane m.in. w Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu czy Gdańsku.

Żabka Future, odpowiadająca za koncept Żabka Nano, cały czas poszukuje nowych rozwiązań mających na celu ulepszanie doświadczeń zakupowych klientów sklepów autonomicznych. Jednym z takich rozwiązań jest robot serwujący danie na ciepło.

Pierwszy robot Robbie zainstalowany został w sklepie autonomicznym w Warszawie przy ul. Dobrej 54. Projekt i oprogramowanie robota przygotowała firma VeloxAlpha SA, która zrealizowała projekt na zamówienie Żabki. Nad jego stworzeniem pracowało koncepcyjnie 12 osób – 6 nad konstrukcją i 6 nad oprogramowaniem.

– Głównym bodźcem do stworzenia naszego produktu była waluta, jaką posługuje się dziś człowiek – czas. Nasze produkty powinny ułatwiać życie, być przyjazne w obsłudze i dostępne 24/7, dla każdego. Technologia gra kluczową rolę. Gwarantuje bowiem jakość, zwiększa bezpieczeństwo przygotowania żywności i zapewnia stałą dostępność – mówi Łukasz Drewnowski, CEO & cofounder w VeloxAlpha SA.

Jak zamówić hot-doga? Klient wchodzi do sklepu, korzystając z aplikacji Żappka, smartwatcha, karty bankowej czy aplikacji Apple Pay lub Google Pay. Podchodzi do ekranu przy maszynie i w trzech krokach składa zamówienie – wybiera rozmiar hot-doga, rodzaj parówki i sosu. Następnie potwierdza zamówienie.

Może śledzić status swojego zamówienia na ekranie w górnej części robota. Gotowy hot-dog dostępny jest do odbioru przez 40 sekund. Klient informowany jest o tym fakcie za pomocą komunikatu na poziomym ekranie u góry robota oraz przez komunikat głosowy. Sztuczna inteligencja (AI) umożliwia dodanie produktów z „hotdogomatu” do rachunku klienta.

Źródło oraz zdjęcie: www.marketingprzykawie.pl

Ten wpis został stworzony w naszym świetnym, łatwym do używania formularzu przesyłania wpisów. Stwórz swój wpis!

Zgłoś nadużycie

Co myślisz?

Dodaj komentarz

Odpływ pieniędzy z Polski najwyższy w historii. To odbija się na złotym

Netflix ogłosił nowe gry na podstawie seriali oraz seriale na podstawie gier